Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Αφιερωμένο σε ένα πολύ κοντινό μου πρόσωπο.....



Και στην τελική τι θα πει ευτυχία;
Η ετυμολογία της λέξης είναι η εξής: συναίσθημα γενικής χαράς και ικανοποίησης. Π.χ. : η οικογενειακή ευτυχία. Κατά τη γνώμη μου την ευτυχία δεν μπορείς να την περιγράψεις με λέξεις. Είναι συναίσθημα. Μόνο αν την νιώσεις την καταλαβαίνεις.  Θα μου πεις: Πώς γίνεται να είμαι ευτυχισμένος/η όταν συμβαίνουν τόσα άσχημα πράγματα; Ή όταν έχω τόσες κακές αναμνήσεις και εμπειρίες;
Κι όμως μπορείς. Τα εμπόδια είναι για να τα πηδάμε. Ο λαός συνήθιζε να λέει: «Κάθε εμπόδιο σε καλό», που σημαίνει πως πρέπει να βρίσκουμε το κουράγιο και τη δύναμη για να τα ξεπερνάμε.
«Πώς θα γίνει αυτό;», θα με ρωτήσεις. Με πολύ προσπάθεια και ψυχική δύναμη. Και φυσικά ανθρώπους  δίπλα σου. Ανθρώπους που να ξέρεις πως θέλουν την ΕΥΤΥΧΊΑ σου. Που στο έχουν αποδείξει πολλές φορές.
Όλοι έχουμε στιγμές που νιώθουμε αδύναμοι, πως δεν μπορούμε να αντέξουμε τίποτα παραπάνω από ότι περνάμε ήδη. Ακόμα και αν δεν είναι τόσο άσχημα τα πράγματα, στον δικό μας κόσμο φαίνεται «μαυρίλα». Ο καθένας έχει τα δικά του προβλήματα. Είτε μεγάλα είτε μικρά. Το πως φαίνεται στον καθένα διαφέρει, αλλά ποτέ μα ποτέ δεν πρέπει να ισχυριστείς σε κάποιον ότι το πρόβλημά του δεν είναι μεγάλο ή πως τα δικά σου προβλήματα είναι μεγαλύτερα. Δεν ξέρεις πόσα συναισθήματα κουβαλάει μαζί του….(Γιατί ναι, έχω ζήσει και ανθρώπους που το έχουν πει αυτό....)
Σ’ αυτές τις δύσκολες στιγμές λοιπόν, που νιώθεις αδυναμία, που νιώθεις ότι δεν πρόκειται να ξανανιώσεις ευτυχισμένος/η  ή ότι φοβάσαι να ευτυχίσεις γιατί όταν συμβαίνει κάτι καλό φοβάσαι πως θα στο «πάρουν», έχω να σε συμβουλέψω με το εξής: ΚΡΑΤΑ ΜΑΣ ΚΟΝΤΑ! Μην απομακρύνεις τους ανθρώπους που νοιάζονται... Ιδίως όταν βλέπεις ότι προσπαθούν να σε κρατήσουν και αυτοί.
Όταν βλέπεις πως αυτοί οι άνθρωποι συμβάλουν στην ευτυχία σου, σου χαρίζουν όμορφες και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ στιγμές, κράτα τους κοντά. Επειδή υπήρξαν κάποιοι άνθρωποι στη ζωή σου που δεν σου φέρθηκαν με τον καλύτερο τρόπο δεν σημαίνει πως είναι όλοι έτσι. Ναι σωστά, κρατάς μια πισινή. Αλλά όταν κάποιοι υπερπηδούν τα τείχη που έχεις υψώσει, σκέψου, δεν αξίζει να υπάρχουν στη ζωή σου;
Σ’ αγαπώ πολύ και να ξέρεις πως θα είμαι δίπλα σου σε ότι χρειαστείς. Απλά
ακόμα και στις σκοτεινότερες στιγμές, σκέψου πως υπάρχει μια διέξοδος ή όπως έλεγε ο (αγαπημένος) Dumbledore: Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 
Και τέλος θυμήσου: “Angels are watching over you….”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου